So it begins..

Livet 2010-05-19 07:00:15
Kommentera - 1 st

Fy bövelen vad denna förkylning som jag dragit på mig är seg. Det känns som att den inte har några som helst planer på att bryta ut riktigt ordentligt, utan kommer lite pö om pö varje dag. Jag vill helst att jag bara ska ligga utslagen i 2 dagar och sen är det över, men det har inte detta lilla virus bestämt. Så nu sitter jag här med världens hosta och en smått täppt näsa och halvt om halvt bomullsstoppat huvud. Det blir rätt jobbigt att jobba när man känner sig så här då jag tycker att allt jag gör går slow motion hela tiden. Ingeting blir liksom gjort så snabbt som jag annars gör det. Och stressen på det gör inget bättre och förkylningen får ett bättre grepp om min stackars arma kropp...

Hoppas på att den tynar ut till helgen för på lördag är vi bjudan på Thereses minstings namngivning. Vill känna att jag orkar med hela cermonin och inte behöver fara hem så snart allt är över. Blir väl till att knarka Echinagard och c-vitamin som en tok tills dess. Annars blir det inget av det här inte..


Kommentarer
Anna

vad kul med namngivning :)



hoppas du frisknar till!

2010-05-21 02:34:56
http://annaflickan.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: