It's finally arrived

Livet 2010-05-17 07:55:47
Kommentera - 0 st

Nu är sommaren här med buller och bång! Hur underbart är det inte att vakna upp till totalt solsken och veta att det kommer bli 23 grader. Jag kommer iofs. sitta inne på ett kontor hela dagen, men jag har den lyxen att sitta brevid ett jättestort fönster som vetter ut mot vår bakgård. Så helt knäckt är jag inte. Och bra är det att trösta sig med att det kommer vara sådant här bangväder i alla fall i början av veckan, så då kommer jag så mycket som möjligt försöka lägga min träning utomhus. Jag får se om benhinnorna mina tycker om det då det brukar krångla lite med mig. Men känner att jag måste testa mina ben på "riktigt" underlag då Vårruset är om 2½ vecka. Kan vara bra att inte skrämma upp benen där och då.

Nepp, jag tänkte faktiskt åka iväg till jobbet lite tidigare än planerat idag så jag kan promenera den sista biten. Härligt härligt!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: