All is good and well

The good things in life 2010-05-13 09:05:39
Kommentera - 0 st

Vilken underbar, men ändå konstig känsla jag hade när jag vaknade. Underbar då jag kände att jag inte behövde stressa iväg någonstans direkt när jag gått upp och en konstig känsla för att jag känner att jag egentligen ska vara på jobbet. Fast nu har den där konstig känslan försvunnit och jag känner stor lättnad av att få vara hemma i hela 4 dagar.
Det första jag såg till att göra var att sova ut ordentligt och det kan man nog räkna 12 timmars sömn som. Jag hade inte ens svårt att sova inatt även fast grannen hade fest och dunkade musik. Det var nästan som en sömntablett att känna det jämna dunkadet från andra sidan vägen av musiken. Då kan man säga att man är trött. Senare ska jag se till att ta mig till gymmet och svettas en massa. Benpasset i tisdag blev inte alls lyckat då jag verkligen kände att jag inte orkade alls. Var tvungen att avbyta mitt i passet och gå hem då kroppen bara lade av. Så jag ska se till att ge 110% idag och verkligen fokusera.
Ska verkligen se till att denna ledighet se till att ta hand om mig själv och pumpa massa bra energi i mig. För som jag sagt den senaste veckan så är mina energi depåer helt slut. Jag går på någon slags sparlåga som snart kommer vara slut den med.

För att fylla på depåerna just nu ska smälla i mig en stor frukost. Är supersugen på kokta ägg så det ska jag ta och koka upp några stycken och äta det tillsammans med en skål med massa Kellogs Special K. Mumma....


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: