A day with the family

Family 2010-05-14 09:21:24
Kommentera - 0 st

Nu har jag precis smält i mig en ordentlig frukost och sitter i soffan och jäser. Har surfat runt bland mina favortibloggar och hittat en film på tv som jag tycker verkar bra. Jag har sitter ännu i min pyjamas coh året är ett skatbo. Sängen är ännu obäddad och smöret står fortfarande kvar på diskbänken i köket. Jag sitter och funderar om jag ska träna nu eller i eftermiddag, vilket som funkar egentligen.
Allt får just nu ta sin egna tid och inget stressa fram. Jag ser verkligen till att vara ledig i sin rätt bemärkelse och låter allt ta sin gilla gång. Underbar feeling!

Idag har jag planerat att åka iväg till mina föräldrar över dagen. Min mamma ringde i veckan och sa att hon hittat en hel drös med mina gamla skolböcker i förrådet och undrade om jag ville komma över och botanisera i gamla minnen och kanske rensa ut lite. Och förhoppningsvis vräcker det inte ner med regn under dagen så vi kan se till att ta en liten promenad ute i alla fall. När jag fortfarande bodde hemma gick jag och min mamma på promenader varje helg tillsammans. Det var vår grej. Ibland vara det bara promenader på en kvart och ibland var vi superhurtiga och var borta i 2 timmar. Idag blir det nog en kortis, men ändå en liten walk down memory lane.

Nu ska jag fortsätta med att vara ledig och titta på filmen som visst heter "Definitely, maybe". Enklel, lätt och underhållande just like I like it!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: