Wake me up with a ray of sunlight

The good things in life 2010-03-06 08:12:03
Kommentera - 0 st

Klockan är bara 07.55 och jag är pigg som en mört. Sitter just nu och äter frukost och ska sedan springa iväg till tvättstugan med ett lass tvätt. Förhoppningsvis är ingen annan lika morgonpigga som jag och första morgonpasset är ledigt. Måste vara lite effektiv då jag ska iväg till stan och träffa min kära mor för lite shopping. Förhoppningsvis hittar jag ett par nya skor som faller mig i smaken, för det ser bedrövligt ut på skofronten hemma hos mig just nu. Jag har levt det senaste veckorna i mina Nike sneakers och det känns inte helt rätt med alla mina outfits. Visst, det är väldigt bekvämt och springa omkring i dom, men inte så snyggt i alla lägen.

Så se upp alla shoppinglada där ute, för när jag är på jakt efter någonting jag vill ha ger jag mig inte förrens den ligger i en påse på  väg hem till mig.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: