Time to reset

The good things in life 2010-03-13 08:09:02
Kommentera - 0 st

Idag var jag uppe med tuppen igen känns det som. Det är som inställt i min kropp att den inte kan sova mer än 9 timmar, sedan säger den ifrån. Men bättre det att gå upp tidigt, än att inse att halva dagen gått när man väl slår upp ögonen.

En solig dag som denna ska jag träffa min vän Therese och hennes äldsta son för lite lunch och bio. Vi hade tänkt att bänka oss framför "Prinsessan och Grodan" i biomörkret och förhoppningsvis är den lika bra som den verkar vara. Hoppas vi kan hitta ett bra lunchställe också där man kan lappa så mycket som möjligt utav solen, för det är något så underbart väder ute. Hoppas bara på att det vill produceras mer plusgrader så att all snö försvinner illa kvickt för nu känner jag att jag är mäkta trött på det. För att inte tala om alla gånger man nästan hamnat på rumpan pga. all is.

Nu ska jag inta lite frukost med min älskade pojkvän och sen hoppa in i duschen för att piffa upp mig lite för dagens strapatser.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: