The morning after

My love and I 2010-03-20 09:41:29
Kommentera - 3 st

åh, dessa älskade lördagsmornar när man får sova ut och äta frukost med sin fästman. I just love them! Ingen stress och man har tid att plocka lite med saker och ting medan tevattnet kockar upp. Detta underbart gärliga lunk man hittar när man vet att maninte måste passa en exakt tid. Min själ älskar mig mest när jag bara lallar runt och inte har några måsten på mig. Eller jo, några måsten men det är sådana måsten som får mig att bli glad som att jag ska åka iväg och träffa min mamma idag och att jag måste hem och städa upp då Sandra och hennes pojkvän kommer över ikväll för middag och tv-spel. Hur kan det inte vara roliga måsten?

Igår kväll var jag och Mattias ute och åt middag för att fira vår förloving och det var en underbar kväll. Resturang Capri ger verkligen den där drömlika romantiska känslan med sin atmosfär och man kan nästan känna att det charmiga italienska servitörerna ska dra fram sina gitarrer och dragspel och stämma upp i "Åh denna natt, denna ungdomens natt.....".
Vi åt en tre-rätters middag och min bestod av Bruschetta till förrätt, Pasta Marinara till varmrätt och världens bästa Panna Cotta till efterrätt. Jag kunde knappt få i mig all mat kände jag , men jag var tvungen att försöka. Deras Bruschetta är den bästa jag någonsin smakat, nästan bättre i självaste Italien. Om ni befinner er i Stockholmstraken, boka bord på Capri, ni kommer inte bli besvikna. Jag lovar er.

















Kommentarer
Madeleine

Grattis till förlovningen :D



Den restaurangen verkar mysig. Jag och min sambo ska till Stockholm i början av maj så jag tar gärna emot tips på var man kan äta!



Hoppas du får en härlig söndag!

2010-03-21 11:08:39
http://frokencederberg.blogg.se/
Nina

Vilka härliga pics! Såg ut som en mycket mysig restaurang.

Kramis.

2010-03-21 21:26:08
http://anina.blogg.se/
Katja

voi teitä rakastavaiset <3 <3

Olette niin onnellisen näköisiäkin. :D Onnea vielä tätäkin kautta!

2010-03-22 21:06:06

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: