T.G.I.F

Livet 2010-03-26 07:56:15
Kommentera - 0 st

Vart är solen en fredag som denna undrar jag? Temperaturen ska stiga till höjderna, men ändå är det bara grått och trist ute. Det är verkligen så att man inte kan få hela kakan och äta den med vädret. Och mina Converese som bara skricker från sin skolåda i garderoben att få komma ut, men jag vågar inte riktigt ännu ta chansen. Vill inte att mina dalrings ska bli befläckade det första som händer. Hoppas dock innerligt att imorgon kanske solen tittar fram och värmer upp tillvaron lite och får det till att bli torrt på gatorna.

Idag blir det till att sitta på jobbet till kl 18.00. Inte kanske världens roligaste grej att underhålla sig med på en fredag, men sådana är reglerna. det kan vara rätt skönt att jobba fredagskvällar då det oftast efter 16.00 blir rätt lugnt inne hos oss, så hoppas det gäller även denna fredag. Fast det får inte bli för långtråkigt heller, då är det som att tuggummi fastnat på tiden.
När jag väl kommit hem ikväll ska jag svänga ihop lite chevrélax med grönsaker hade jag tänkt. Det ska bli smarrigt. Gott som bara attan, men så enkelt och snabbt att laga. Me laijki!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: