T.G.I.F

My love and I 2010-03-19 06:11:45
Kommentera - 0 st

När jag plockade upp morgontidnigen från hallmattan blev jag glad över att se att vi idag får +7 grader och regn. Som jag har längtat efter regnet. Önskar att det kommer som en störtflod som sveper med sig allt vad som har med snö att göra, för jag är så trött på det nu.
Jag kan inte ha på mig några av mina nya vårskor eller min fina nya vårjacka pga. snön. Allt blir ju smutsigt och blöt och får saltmärken direkt. Så nu bojkattar jag snön helt och dansar regndansen så att det regnar flera dagar i rad. Fast sedan får gärna solen titta fram och torka upp allt.

Idag blir en lite kortare dag på jobbet då jag ska gå 1 timme tidigare. Detta då jag och Mattias ska fira vår förlovning idag och det är fortfarande lite förberedelser som inte är klarar. Vi har bokat bord på en av våra absoluta favoritresturanger nämligen Capri. Underbar italiensk miljö med helt sannslöst god mat och genuina italienare till servitörer. det är nästan som att hamna mitt i en Lady och Lufsen film. Ska det vara romantiskt så ska det vara all in!



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: