T.G.I.F

Livet 2010-03-12 06:11:27
Kommentera - 0 st

Jag har verkligen inte haft någon koll på veckodagarna den här vecakn, för de känns inte alls som att det skulle vara fredag idag. Känns som att jag är mitt i veckan och jag även i morgon måste gå upp tidigt för att jobba. Men tur att inte så är fallet.
Måste nog åka förvi Pressbyrån på väg till jobbet och köpa med mig en lite gottisbit till jobbet så jag får den där bästa fredagsmyskänslan, för det är ju endast på fredag eller lördag som jag får unna mig det söta i livet. Sen kanske man ska slå på stora trumman och köpa hem lite vin till kvällen. Var väldigt länge sedan jag drack ett glas och känner att det skulle nog inte sitta helt fel. Får se hur det känns i slutet av dagen.

Just nu känns det som att jag ska borsta tänderna och sedan gitta iväg till jobbet.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: