Tävling-MakeUpGoodieBag

Tävlingstajm 2010-03-28 18:47:03
Kommentera - 5 st

Har precis gått igenom hela min garedrob och slängt bort en massa plagg som inte känns aktuella längre. Samtidigt gick jag igenom min samling av smink och hittade en hel del produkter som jag fått som prover och som inte passar min hudton eller min färgpalett. Så istället för att slänga allt tänkte jag lotta ut rubbet här på bloggen.
Så för att vinna denna lilla goodiebag får ni helt enkelt ge tips på hur man sminkar sig bäst i vår. Vilka färger är bra att använda och så vidare. Bästa tipset blir vinnaren! Tävla kan ni göra till klockan 21.00 imorgon måndag. Glömt inte att lämna din mailadress så att jag kan kontaka dig om du vinner. Lycka till!



Detta kan ni vinna:
Depend-Super Shine 2 stegs poleringsfil
Viva la diva-Shimmer puff
Claudia-Pure Mineral Foundation Powder (Soft Beige och Natural Tan)
Glo Minerals-Blush (Sheer Petal)
PRIMO-Shimmering Lipgloss (Koppar)
Collistar-Läppenna (Koppar)
Make Up Store-Nagellack (Sophie)
Depend-Nagellack (Blood red)
Viva La Diva-Nagellack (Golden glitter)


Kommentarer
Ellen (ellerenellen.blogg.se)

I vår/sommar kommer jag sminka mig så naturligt som möjligt, med mjuka nyanser som passar till alla pastellplagg som kommer införskaffas till sommaren. Röda läppar slår aldrig fel dessutom!

2010-03-28 19:33:42
http://ellerenellen.blogg.se/
Alva

I sommar kommer jag lägga en så naturlig bas som möjligt. Neutrala färger kan vara grymt snyggt, samtidigt som en härlig ögonskugga i någon klar färg som turkost kan vara grymt snyggt! Enkla sotningar går alltid hem. Mascaran ska inte vara tjocka lager utan bara naturligt. En ljust rosa rouge och ljusrosa läppar är ett måste i vår, även sommar. På naglarna ska jag ha ett nagellack i någon härlig pastell färg! H&M har fått in ett nytt snyggt nagellack i ljusgrönt, mintgrönt ungefär, det ska jag absolut köpa!Ja, det var nog mina tips på hur jag kommer sminka mig i vår/sommar! :D

2010-03-28 19:38:51
Elin

I vår/sommar kommer sminkningen att vara väldigt enkel. Inte för mycket helt enkelt. Kommer att använda mig av produkter som Make Up Stores cover all mix, samt deras transperenta puder + solpuder och mascara. På naglarna kommer det vara mycket olika och ljusa färger. Aprikos, rosa, blått och mintgrönt blir det mycket av!

2010-03-28 23:52:42
http://elinrobertson.blogg.se/
MammaTessan

Jag är med och tävlar.

Mitt sminktips till ivår är nog så naturligt som möjligt.

Solpuder för att fuska till lite färg men ändå släppa igenom solens strålar. En ljusbrun skugga och ljus rosa (inte överdriget ljus) läppglans. + maskara såklart. :D

2010-03-29 00:00:58
http://tjn.blogg.se/
Emmy

Sminka dig så naturligt som möjligt. Solbuder, vit kajal och ljusa skuggor är ett måste iallafall. Gärna ett härligt gloss också, det får din sminkning att se mer lyxig ut.

2010-03-29 21:30:02

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: