Still on cloud number 9

The good things in life 2010-03-18 06:17:27
Kommentera - 2 st

Jag kan inte sluta titta på mitt vänstar ringfinger. Jag kan inte sluta pilla på den runda som omsluter den. Jag kan inte slua titta på den lilla stenen i mitten som ginstrar varje gång ljuset bryts i den. Jag kan inte sluta tänka på hur lycklig jag är och hur mycket kärlek som bara spritter omkring i mig. Jag kan inte förstå att lilla jag hade en sådan enorm tur att jag hittade den man som känns som att han skaptes för att vara vid min sida. Jag jag levt i en lite bubbla av kärlek och fjärilar och rosa moln i 16 månader och det känns helt otroligt att jag kommer får känna så här tills den dag jag dör. Sometimes life just gives back for all the hard rimes it put you through!



Kommentarer
Nina

ÅH Gumman!!! Ett stort grattis :) Förstår hur det känns, jag & Mr M förlovade oss i Paris för 2 år sedan, det var en helt underbar dag, en fantastisk känsla att vara nyförlovad!



Kram på dig.



PS: Gick inte att kommentera på inlägget med ringen, den var helt underbar. Somsagt lite bling måste en tjej ha :) Har en ring i vitguld med stenar. DS

2010-03-18 12:49:59
http://anina.blogg.se/
Matilda

åhh jag får rysningar! jag önskar att jag står där snart och är den lyckligaste på jorden... =) grattis till dig!

2010-03-22 15:07:59
http://matildasusanna.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: