Oh, what a night!

The good things in life 2010-03-21 10:57:59
Kommentera - 0 st

Sitter här i soffan och är lite seg i kanterna. Igår hade vi nämligen Sandra och hennes pojkvän Stoffe över på middag. Och det blev en lång middag då det inte åkte hem förrens lite innan 02.00 inatt. Men vad ska man göra när man bara snackar en massa goja och seplar Wii och har så himla kul och trevligt. Jag kommer inte ens ihåg sist då kag gick och la mig så sent..haha. När man blir gammal så orkar man inte sitta uppe efter 23.00.
Men idag blir det en dos av detta herrslap igen då vi ska fara ver till dem på söndagslucnh och dit kommer över vår trdje muskotör i gånget Therese med sin son V. ska bli mäkta mysigt att bara ta det lugnt och äta god mat i underbara vänners sällskap.
Tack Sandra och Stoffe för en underbart rolig kväll igår och snart ska jag klå Sotffe i wakeboard, watch out and see!

Nu innan jag segnar till i soffan så ska jag ta och föna mitt hår torrt och dra på mig ett par jeans och en t-shirt så vi kan fara iväg. Måste hinna lämna tillbaka ett par skor också som jag ångrat mig på.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: