Make me up

Shoppingbag 2010-03-27 16:26:50
Kommentera - 2 st

Hann inte med att besöka frisören. Men dock fick jag med mig nytt smink hem. Jag har länge suktat efter att köpa i.d Bare Minerals smink, men tyckt att det pressat plånboken lite. Men nu slog jag till på ett start kit och efter att ha testat det första gången nu är jag så otroligt nöjd. Det behövs inte mycket för att göra stor skillnad och jag är helt klart en supernöjd kund.
Jag har tidigare testat mineralsmink från Everyday Minerals från USA och även Loréals mineralfoundation, men i.d slår båda två med hästlängder. Och jag fick mycket för den summan jag la ut på startlådan. Rekommenderar detta märke varmt till er som vill testa mineralsmink.






Kommentarer
Nina

Vad härligt att du är nöjd! Nyfiken på i.ds produkter.

Kramen.

2010-03-28 16:08:51
http://anina.blogg.se/
Therese

Alltid en underbar känsla att hitta en fullpott! Tyvärr kan jag inte ha id:s, det är bismuth i som jag (och många andra) inte tål, kliar i huden lite lätt speciellt när man blir varm o svettig, inte kul :(



Letar fortf efter den perfekta mineralsminket själv.



PUSS


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: