Kickstart

Livet 2010-03-22 07:38:24
Kommentera - 3 st

Idag av alla dagar hade jag verkligen behövt stanna kvar uder täcket. Var verkligen supertrött för en halvtimme sedan och känner att gruset inte ritkigt försvunnit från ögonen. Men det känns bra att trösta sig med att jag imorgon är ledig igen. jag ska nämligen åka iväg på mässa tillsammans med Mattias. Det är en mässa som är beblandad med vad han jobbar med, men jag följer gärna med då jag också jobba inom samma yrke förut. Vi ska nämligen åka på Butiksmässan i Kista. Kanske inte låter så glamoröst, men jag kan tänka mig att det kan bli intressant och se. Det bästa med det hela är att jag får spendera en till hel dag med min älskade fästman.

Ikväll kommer min lillebror förbi oss då det har hänt nått knas med Mattias dator. Hinner inte träffa min bror så ofta så det ska bli nice och få bjuda honom på lite mat som kompensation för att han kommer över. Ska nog få han och spela lite Wii också. Fast han kommer väl klå oss båda på två röda i alla sporter.

Men nu är det frulletajm!


Längtar till sommaren som en tok. Snart måste vi boka sommarens resa,
för jag tänker inte chansa och tro på svensk sommar.


Kommentarer
FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Tja, allt bra med dig? :)

2010-03-22 08:28:37
http://ferhat.blogg.se/
Madeleine

Jadu, inget särskilt så.. Kanske inte thai-mat för det äter vi ganska ofta :P Den restaurangen ni hade ätit på verkar jättebra, vi har kollat in deras hemsida redan haha :P



Det blir antagligen en Stockholms-tripp redan imorgon för vi har hittat en bil vi vill köpa där.. Eller så var det i Upplandsväsby (?!).. Aja, sambon som har koll, jag ska bara med som sällskap :P

2010-03-22 12:06:57
http://frokencederberg.blogg.se/
Nina

Vad underbart att ni ska boka resa :) Vart åker ni?

2010-03-22 20:54:43
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: