It's getting closer now

Livet 2010-03-17 06:11:40
Kommentera - 1 st

Igår när jag var på väg hem fick jag ett samtal som fick mig att hoppa halvägs till månen (så kändes det som i alla fall). Fjärilarna började flyga runt omkring i magen och det kändes som att glädjen inte kan bli myckte större. Men än får jag vänta lite till innan jag är "komplett" eller hur jag nu ska uttrycka det..hehe.

Idag blir det middag hemma hos Mattias mor och far och jag hoppas att det srveras något sånär GI-vänligmat. Min GI-radar är i fullgång just nu så det är lätt att sålla bort vad som är ok och vad som bara blinkar med ett stort rött varningsljus.
Ett som inte är förbjudet är ägg och dessa ska jag nu ta bort från spisen och sen mumsa i mig till frukost.


Kommentarer
christin

Ägg är gott, speciellt till frukostmackan :) Mums mums


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: