It's a all daze

Livet 2010-03-04 06:16:54
Kommentera - 0 st

Varför ska jag alltid åinas av denna träningsvärk i mina vader och benhinnor när jag varit och tränat? Det gör mig så irriterad att vakna upp på morgonen och känna spänningarna och veta att jag kommer behöva dras med det här i ett par dagar. I-landsproblem, jag vet!
Hoppas bara på att voltaren gelen gör sitt lika så tabletterna jag tar under dagen. Skulle se lite wierd ut om jag satt och strök på mina ben om dagarna på kontoret så lämnar gelen till hemmabruk endast.
Idag blir det ingen träning eftersom jag alltid har en vilodag mellan mina pass, så på fredag blir det en liten tur på bandet igen innan det blir fredagsmys.

Med tanke på fredagsmys så är det min tur att ordna fika till jobbet imorgon och jag tänkte köra mina underbart goda citronmuffins. Det kommer nog säkert pigga upp vilken stressad själ som helst och med en liten suprise i mitten av bakverket blir det nog ännu bättre. Måste bara komma ihåg och svänga förbi affären på vägen hem för det saknade ingredienserna.
Men nu är det off to work och idag har jag tagit 1 timmes lunch då jag och Sandra ska iväg och äta äppelpaj till efterätt..hehe. Då blir dagen lite lättare att tampas med känner jag.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: