It has caught me

Livet 2010-03-09 06:11:34
Kommentera - 1 st

Förkylningsboven har attackerat mig. I natt har jag knappt kunnat sova då jag antagligen har snarkat som en oxe. När jag är förkyld snarkar jag verkligen hemskt mycket då jag alltid lyckas vända mig på rygg. Stackars Mattias tänker jag bara.
Nu på morgonen har jag nog hunnit snyta mig 5 gånger, så i slutet av dagen kommer min nästa vara i flisor. Måste komma ihåg och ta med mig alla näsdukar som finns i medicinskåpet så jag slipper använda sandpappret som vi har på jobbet.

Hoppas denna förkylning nu går över snabbt för nu måste jag lägga träningen på hyllan. För ni vet väl att man absolut inte ska träna när man är förkyld. Jag tror jag gjorde det misstaget en gång och då fick jag nästan andnöd på gymmet och var tvungen att gå hem efter 5 minuter. Inte så lyckat. Så hoppas hoppas hoppas att jag inte får någon feber, utan bara har en täppt näsa och sporadisk hosta.

Kommentarer
Nina

Nä va trist gumman, krya på dej!

Massa kramar.

2010-03-09 16:20:05
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: