I want to be a part of it N.Y

The good things in life 2010-03-27 09:17:32
Kommentera - 2 st

Sitter precis och bläddrar igenom massa olika rese-siter för att se vad man kan landa på för pris för en resa till NY i sommar. Jag har sedan jag var 4 år velat åka till denna stad, men har aldrig haft chansen eller tillräckligt med pengar att kunna göra det. Men nu när jag och Mattias har pratat om vart vi ska ta vår årliga semestertripp så har vi nuddat vid New York ett flertal gånger.
Och det är inte så dyrt som jag trodde att det kunde vara för två. Helt rimliga priser och boendet är det bättre standard på än vad jag trodde. Hoppas på att jag kan övertyga min kära pojkvän att flyga så långt som detta innebär, för då tror jag nog att vi kan skramla ihop till resan innan augusti då vi har vå semester.


Kommentarer
Knaada

Häftigt!



Ibland glömmer man/jag världens storstäder när man planerar resan. NY vore ju så coolt att få uppleva.

2010-03-27 14:27:37
http://knaada.com
Nina

Åh drömmer oxå om att besöka N.Y någon gång! älskar landet :)



Ha en toppen lördag. Kramen.

2010-03-27 15:00:12
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: