Good for the tummy and soul

Cooking up a storm 2010-03-25 20:08:40
Kommentera - 0 st

Idag efter jobbet tog vi oss till Willys för att storhandla lite. Jag vet inte vad det är med mataffärer, men det är nästan så att jag gillar shoppingen där inne mer än i klädaffärer. Fast bara ibland såklart.
Jag kommer på en massa underbara rätter jag kan svänga ihop i köket och känner att jag skulle vilja ha en egen mataffär i kylskåpet som per automatik fylls på med det jag önskar när helst jag vill. Men sådan tur har jag inte. Men nu är i alla fall lagat middag som bestod av hemlagaf hamburgare och sedan blev det såklart våfflor till efterrätt. Det är grymt gott, men jag kunde knappt trycka i mig 1½ våffla.

Nu ska det chillas i soffan och tittas på Gränsbevakarna. Intressant jobb om man får säga så...




Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: