Give me sun and warmth

The good things in life 2010-03-24 06:11:28
Kommentera - 0 st

Varför får man så konstiga drömmar ibland när man sover? Jag blir lika förundrad varje gång. Just nu kommer jag inte ens i¨håg vad det var jag drömde om, men jag vet att det var konstigt. Inga mardrömmar, inte ens i närheten, men bara konstigt. Någont som jag inte verkar känna igen nu efteråt då jag sitter med en underliga känsla kvar i kroppen. Men förhoppningsvis släpper det strax.

Just idag har jag påbörjat en ny ritual på morgonen och det är att dricka en kopp te innan jag springer iväg till jobbet. Detta är möjligt för mig att göra då vi igår investerade i en vattenkokare och jag är så glad. Annars har vi kokat upp vattnet i en kastrull och det tar alldeles för lång tid. Så nu kan jag sitta här på morgonen och njuta av mitt söderte. I like it!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: