Fight fight fight

Mina älsklings beats.. 2010-03-24 17:48:15
Kommentera - 0 st

Cheryl Coles platta går just nu varm i min iPod och även här hemma. Blir superglad och pigg av hennes senaste skiva varje morgon när jag far till jobbet och varje dag när jag åker hem. Will.I.Am som hon har samarbetat med mycket på skivan lyfter den verkligen till en dimension mellan pop och soul/r'n'b. Jag måste säga att jag är grymt imponerad utav denna tjej som annars har sitt day-time-job i tjejbandet Girls Aloud som är väldigt poppis i England.
Jag tycker bestämt att alla ni när ute ska antigen köpa hem plattan eller lyssna sönder den på Spotify. Denna låt är definitiv en av mina stora favoriter på skivan.



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: