Feed me

My love and I 2010-03-19 17:42:09
Kommentera - 0 st

Sitter just nu i soffan och är så sjukt hungrig att jag hålle rpå att dö. Vill absolut inte börja fixa ihop något litet, för då vet jag att jag inte kommer orka äta upp allt på tallriken när vi går ut för middag ikväll.
Då det är fredag för jag släppa lite på min GImat och har ätit några Crisp'n light knäckisar och drukit ett glas mjölk i alla fall, så jag borde klara mig tills klockan 20.00. Vill absolut inte missa den underbart goda maten som det serverar där och jag ska till och med slå på stora trumman och ta mig ett glas vin till maten. Brukar inte tycka om att blanda alkohol med min mat, men idag kan jag göra ett undantag och sippa på ett glas i alla fall. 

Nu måste jag fortsätta att piffa upp mig kvällen till ära. Undrar bara om jag ska locka håret eller inte? Kvällens dilemma.... 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: