Exhibition time

My love and I 2010-03-23 08:03:40
Kommentera - 0 st

Det blev en tidig morgonväckning idag med, fast det är en ledig dag. Men eftersom min älskade pojkvän vill vara på mässan vi ska till i tid, så var det bara att skutta upp vid 07.00 och hoppa in i duschen.
det ska bli rätt kul att se vad som finns på den här mässan. Jag har ingen aning om vad det är för slags utställare som finns på plats, men allt nytt är alltid kul att upptäcka. Huvudsaken är i alla fall att jag får spendera en hel dagen med min älskade.

Fast lite tråkigt är det i dag ändå och ni kan gissa varför..VÄDRET! Vad är det för fel på vädret? Ena dagen är det supersoligt och fint och nästa dag är det snöblandat regn och grått och trist. Jag skulle bli glad om det öste ner med massa regndroppar som tog bort den hemska snön. Tur att vi är inomhus hela dagen så slipper vi vistas i några smältande snöhögar.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: