All worekd out

Livet 2010-03-22 19:29:29
Kommentera - 1 st

Vilken hektiskt dag det varit på jobbet idag. Jag är helt slut. Återställer mig med ett glas champange kvällen till ära då vi hade en flaska Möet & Chandon i kylen som låg på kylning. Känner mig väldig "housewifeig" när jag sitter här och sippar på det goda och väntar på att middagen ska bli klar. Vardagslyx till tusen känner jag.

Och väldigt lyxigt med att få vara hemma imorgon. Och sedan inse att man nästa vecka bara behöver jobba 3 dagar tack vare påsken. I like it a lot!


Kommentarer
Nina

Whut Moet på en måndag?!? Nu blir jag avvis gums :) det är ju min favvo champagne all time. Det är du hur-som-helst-värd! Ta hand om dej. Kramen.

2010-03-22 20:56:08
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: