A day with the greates love

My love and I 2010-03-07 09:01:06
Kommentera - 1 st

Äntligen söndag och det betyder att jag får spendera hela dagen med min underbara pojkvän. Hna ligger ännu kvar i sängen och sussar, men det ska han göra också. Vi kom nämligen hem "sent" igår då vi var iväg på middag och bio.
Vi såg Leonardo Dicaprios nya rulle "Shutter Island" och jag kan säga att jag tyckte om den en massa. Mycket spänning och tvära kast, speciellt i slutet, gjorde att det över 2 timmarna vi spenderade i salongen gick hur fort som helst. Och herr Dicaprio är verkligen är duktigt skådespelare enligt min mening. Riktigt intesiv i denna film och spelade sin roll med glans. Om ni har chansen, sen filmen. Får 5 utav 5 i betyg utav mig.

Idag ska vi två fara ut på staden då min man ska iväg till NK och klaga lite på en skjorta som inte hållt måttet efter en använding och en kemtvätt. Sedan ska vi förbi en vis liten affär och titta på ett gemensamt köp som har planerats ett tag nu. Får se om vi gör slag i saken, jag hoppas då det i alla fall då jag är helt hooked och vet att jag hittat rätt. Vad det är som ska inhandlas avslöjas först då allt har gått i lås.
Sedan ska jag se efter om jag kan hitta ett till par skor idag och detta i from utav sneakers. Är grymt sugen på att skaffa mig ett par låga vita Noke Air Fore 1. Jag vet att jag får dem för en liten billigare penning bl.a på Footloocker då jag kan få i mina fötter i junior storlekarna. Får svinga förbi i Gallerian och se om de har dessa snyggingar inne. Annars kanske det blir ett par hederliga vita Converse. Ja ja, den som lever får se helt enkelt.

Nu är det frulletajm!


Kommentarer
mira

Jag vet vad ni ska handla,,hhehehehe,,,,ringar??!!

2010-03-07 09:06:15

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: