Now the big wait starts

Livet 2010-06-28 07:46:56
Kommentera - 1 st

Och där var den långhelgen över. Men den kändes verkligen lång, som om jag varit hemma en vecka i alla fall. Jag får hoppas att den lilla mini-semestern ladde batterierna riktigt orgebtligt för nu börjar den riktigt långa väntan tills att min riktiga semester kickar igång.
Jag räknade tom. ut att jag har exakt 30 arbetsdagar kvar from. idag tills att jag blir "fri" i 4 veckor. Så när jag har den sinnebilden framför mig så är det på något sätt inte långt kvar till den 6:e augusti då jag äntligen får gå hem inte inte återvända på ett tag. Det första jag ska göra den helgen är att sova ut. Jag ska sova mitt på dagen i flera timmar om jag så behagar, för det är därför jag är på semester, för att vila ut mig till max och helt glömma bort vad jobb är för något.

Men som sagt, 30 dagar kvar till det härliga börjar. Tills dess väntar många eldprov på jobbet då jag ska ta över flera tjejers jobb i min grupp när en efter en droppar av på sina semesterar. Men alla hinner komma tillbaka innan jag går vilket känns skönt. Så slipper jag lämna kvar en himlans massa instruktioner om vad jag gjort och inte gjort, kan bli smått rörigt.

Idag blir det dock lite motigt att sitta på kontoret med detta vackra väder som det bjuds på. Tur att man sitter vid det största fönstrena på hela vårat kontor....


Kommentarer
alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

God Morgon :) Hoppas du sovit gott :D

2010-06-28 08:51:45
http://vadfanskajagheta.se

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: