Just fall..

Livet 2010-06-30 17:50:07
Kommentera - 0 st

Vilken trötthet som sköjlt över mig när jag kommit hem. Var superpigg hela dagen på jobbet och kände inte var en uns av trötthet, men nu när jag satte mig ner i soffan så är det som att någon har slagit mig med en stekpanna. Jag är helt golvad och den extra löprundan som jag funderade på är det bara att glömma. Först och främst måste jag ta mig ner till affärne för att handla alla ingredienser till kvällens middag som ska bli sallad.

Nu har jag nog gäspat 6 gånger sedan jag började skriva denna lilla snutt som tagit mig 5 minuter. Så jag tror att jag ska avslita här och dra ner mitt feta arsle till mataffären innan jag däckar helt.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: