I wish for more sleep

Livet 2010-06-07 08:00:47
Kommentera - 0 st

Jag önskar verkligen innerligt att jag kunde ha fått vara ledig idag också då jag helt har varit tvungen att försumma min skönhetssömn förra veckan. Jag kom hem senare än vad jag annars brukar göra och hamnade alltid i säng för sent och som ni vet så har jag inte kunnat sova ut under helgen då det varit tidigt väckning pga golfutbildningen. 
Och för att strö ännu mer salt på såren så är det tidig väckning varje morgon denna vecka. Den enda sovmorgonen jag har är idag annars blir det till att möta morgonen redan vid 5 resterande del av veckan. Så ni kan bara ana hur mycket jag längtar tills att det är fredag och klockan slår 16.00 och jag får gå hem och sova. Men tills dess får jag bara bita i det sura äpplet helt enkelt.

En bra sak med denna vecka är att jag får komma igång med träningen som jag har haft en månads uppehåll med pga den enträgna hostan som jag drog på mig. Nu är den som tur borta med vinden och löpbandet kan återigen se mig som en frekvent besökare. Måste se till att slipa på konditionen ännu mer då jag ska springa ett nytt lopp i augusti och måltiden vill man hemskt gärna pressa ner ännu mer från första gången.

 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: