Cloudy monday

Livet 2010-06-21 07:44:40
Kommentera - 0 st

Varje måndag är det så att även fast jag vet att jag har sovmorgon, vaknar jag automatiskt innan klockan och tror att jag har försovit mig. Sen när jag tittar på klockan så är det i alla fall 40 minuter kvar innan jag egentligen ska gå upp och det är väldigt svårt att somna och det kvarvarande minutrarna.
Men det finns något positivt med detta och det är att jag kunde stå i duschen ett par extra minuter och inte stressa med alla morgonbestyren i alla fall. Kunde äta frukost utan att sitta och glutta på klockan konstant.

Idag fick jag även lyxen att spendera morgontimmarna med en vaken pojkvän. Annars brukar han ligga och sova ett bra tag efter att jag åkt till jobbet då han är ledig på måndagar. Men just idag ville han iväg och tvätta lite så han var tvungen att gå upp med tuppen. Good for me....


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: