And they lived happily ever after...

Pretty things 2010-06-19 21:05:13
Kommentera - 0 st

Oj vilket vackert bröllop! Jag vet inte hur många tårar jag fällt (ja, jag grät!) under cermonin för mina ögon är lite svullna än och öma. Och det var verkligen väldigt underbart att se hur lycklig Victoria var när hon äntligen fick kalla Daniel för sin make. Jag har aldrig sett någon vara så lättad över att äntligen säga ordet Ja som paret var när det stod vid altaret.

Victorias klänning var som rena drömmen och jag vart väldigt glad att se att hon valde en klänning utan långa ärmar och istället valde en design med öppen krage. Jag skulle själv kunna tänka mig att bära en sådan klänning när jag själv gifter mig, fast jag skulle så klart skippa det väldigt långa släpet. Men slöjan var en hit enligt mig och var perfekt tunn.
Nu gäller det bara att kunna hålla sig vaken tills brudparet dansar sin vals och äter sin tårta. Sen är jag nog rätt mätt på kungligheter ett bra tag framöver känner jag.

Victoria kysste sin Daniel på handen i kyrkan. (Klicka för större version.)


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: