Why am I wearing these pants again?

Livet 2010-07-12 07:57:13
Kommentera - 2 st

Jag önskar just nu innerligt att vi hade AC hemma hos oss för det är så fruktansvärt varmt. Vad man än gör så känns det som att svetten inte slutar rinna. Och till råga på allt så får vi inte ha shorts på oss på jobbet utan det är bara bussineskläder som gäller. Jag skulle döda för att få ha på mig shorts just nu. sitte just nu med ett par kostymbyxor och den tunnaste och lättaste tröjan jag kunde frammana ur garderoben. Men jag tog ändå med mig ett par shorts, för det tänker jag byta om till när jag väl far hemmåt. Och inte tänker jag har heltstängda skor (för det ska man ha enligt regelboken) utan jag kommer trots etablisemanget och gå med min sandaler. Inte tänker jag sittä där och låta fötterna marinera i varma skori  sådant här väder. Det händer inte.

Hoppas jag inte lukatr skunk när jag kommer hem bara, men risken är stor då vi precis som hemma saknar AC på jobbet. Får sitta med min trogna kompanjon bordsfläkten brevid mig hela dagen och på full fräs. Hoppas ni som har semester verkligen njuter i fulla drag och ligger på stranden och gottar er.


Kommentarer
Sabine

AC hade inte varit fel haha

2010-07-12 09:21:33
http://enibas.blogg.se/
Nina

Vill inte göra dej ledsen men har AC både på jobbet & hemma, helt fantastiskt när värmenböljan slår till över Svedala :)



Kramar!

2010-07-12 20:47:43
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: