Too much for me to handle

Livet 2010-07-06 17:09:07
Kommentera - 0 st

Denna vecka har börjat mardrömslikt på jobbet. Har nog aldrig stressat så mycket på så får dagar och jag har fortfarande 3 dagar kvar av veckan innna jag får pusta ut temporärt i 2 dagar. Så jag har inte så värst mycket ork att skriva så väldans många inlägg denna vecka känner jag. Men några livstecken kan jag allt ge ifrån mig.

Nu ska jag bara smälta mitt mellanmål och sedan ska jag faktiskt gå ner till gymmet och springa på löpbandet. Är lite ostadigt väder här så vill helst inte hamna mitt i ett monsunregn när jag är ute och springer. Sen blir det till att komma hem och vispa ihop middagen och diska berget av smutsiga tallrikar (det är ungefär 4 st).


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: