T.G.I.F

Livet 2010-07-02 07:56:01
Kommentera - 0 st

Varför är det alltid så att när jag har möjlighet att ha en sovmorgon så vaknar jag innan alarmet? Fast idag var det iofs. lite mitt eget fel. Jag vaknade relativt pigg och kollade på klockan och då stod den på 7:00. Jag undrade varför klockan inte hade ringt då jag ställt larmet på 7:00. Men jag tänkte att det var väl något fel på min klocka så jag gick upp och började plocka med mig det jag behövde från sovrummet då Mattis log och sov ännu. För skojs skull kollade jag vad Mattias klocka var, då han brukar gå upp vid 7. Och när jag ser efter riktigt ordentligt på hans klocka så står den på 05:53. Jag tänkte då till ett par sekunder och insåg att jag glömt min klocka på alarmmode och inte satt tillbaka den på den vanliga klockan.
Vid det här laget var jag redan inne på toa, då det tar ett par extra minuter att sätta ihop pusselbitarna så där tidigt på morgonen. Men jag kan säga att det kändes helt underbart att få krypa ner under täcket och få sova en extra timme. Kändes nästan som att jag var på semester och jag kunde bestämma själv över min tid. En försmak vad som komma skall om 5 veckor helt enkelt.

Idag blir det då alltså till att jobba till klockan 18:00. Sedan är det att åka hem och kanske fara in till stan för att se på den nya Twilight-filmen "Eclipse". Har sett det 2 tidigare filmerna och lästa böckerna, så det skulle vara nice och se vad det skapat fram till film nummer 3. Men som sagt först 8 timmars jobb, sedan all fun!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: