Sandpaper in my throut

My love and I 2010-07-25 10:43:29
Kommentera - 0 st

Idag vaknade jag upp med halsont och det känns som sandpapper när jag sväljer eller hostar. Jag antar att det är tack vare det snabba temperaturväxlingarna i vädret som fixat till detta åt mig. Näsan känns lite täppt den med och nyser gör jag lite då och då, så det kan vara så att jag fått en liten färkylning på köpet. Men för att den inte ska bita tag allt för hårt så är det te, alvedon och en massa halstabeltter som gäller från första stund. Jag har verkligen inte tid att bli sjuk just nu och eftersom jag måste träna till iForm-loppet den 11 augusti känner jag att denna lilla svacka måste bort så fort som det bara går.

Idag ska vi inte sitta inne och ruttan trots vädret utan vi ska iväg för att leta presenter till min nykläckta gudson. Trots att dopet inte är förrens i september, så ska jag och min mamma åka över till Finland i augusti för att bekanta oss med det lilla mumintrollet. Och jag som gudmor kan inte komma tomhänt, så ett par "små" klappar ska finnas idag. Jag vet precis vad han ska få som sin första lilla present och det blir någothan kan bära med sig resten av livet som ett minne. Pictures will be reveled later!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: