Just one of those days

Livet 2010-07-31 10:04:30
Kommentera - 0 st

Idag hade min mor och jag planerat att åka in till city och titta på prideparaden. men efter att ha varit ute en sväng till tvättstugan känner jag att det inte riktigt är läge ännu att ge mg ut på några större äventyr. Det känns som att jag orkar gå små snuttar, men att stå upp och tjoa och tjima en timme eller två pallar jag nog inte av ännu.
Febern har i alla fall lämnat mig för denna gång, men jag får fortfarande ont i huvudet och kan bli väldigt trött fort. Och näsan är ännu full med snor, så lite till har jag att göra innan denna förkylning är helt borta.
Och varje dag blir min löpbandsabstinens värre och värre. Lättare blev det inte när min nummerlapp damp ner igår frö iFormloppet, som ni såg i tidigare inlägg. Jag vill inget annat än snöra på mig löparskorna och ge järnet i 45 minuter. Men förhoppningsvis är jag i good enough shape till på måndag. Då har jag bara 1½ vecka på mig att bygga upp min styrka igen.

Men nu ska jag göra en kraftansträning att fixa all tvätt i tvättstugan. Sen blir det till att ligga raklång i soffan och zappa mellan tv-kanalerna eller plöja bok.


Tänk om man kunde se ut så här även när man är sjuk.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: