It has begun

Livet 2010-07-05 08:03:34
Kommentera - 1 st

Inatt har jag verkligen sovit dåligt tack varme värmen. Jag brukar inte vara den som ligger och vänder och vrider mig, men något gjorde att det hände inatt. Sen kan det ockås bero på att vi sover med fönstret öppet i sovrummet och en viss flock av måsar tycker om att börja skrika för full hals när som helst. Swn har det visst gjort på uppe på taket av besinmaken som ligger precis på andra sidan vägen, så det försvinner aldrig. Så nu på morgonen känner jag mig lite haldassig och inte alls vaken. Och värmen som håller i sig gör inte saken lättare. Men det är bara att bita i det sura äpplet och pulsa på.

Förhoppningsvis blir det lite lättare att sitta på jobbet idag, eftersom jag kommer in så pass sent. Annars har jag solen på mig halva dagen, men den brukar hinna runda så att jag slipper det värsta om jag kommer in sent. Men jag har min trogna bordsfläkt som väntar på mig när det blir som värst, så jag borde klara mig. Om inte det skulle räcka så har jag även en solfjäder att ta till manuellt. Och idag för man för allt i världen inte glömma att pumpa i sig litervis med vatten, för annars ligger man där som ett russin och lider.


Kommentarer
alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej :) Jag är med i en fototävling jag sjukt gärna skulle vilja vinna. Kan vinna en systemkamera och min egen kamera suger.

Så skulle du kunna slösa 5 sekunder på att lägga en liten röst på mig ? :D Man kan rösta 1 gång om dagen :D så förlåt om jag frågat förut hihi men vill så gärna vinna :$

Länk; http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=2145

2010-07-05 09:50:20
http://vadfanskajagheta.se

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: