I think I am in over my head

Livet 2010-07-19 08:01:43
Kommentera - 1 st

Denna vecka kommer verkligen vara eldprovet för mig på jobbet. Känns nästan som att jag åker dit med lite fasa i kroppen idag och nypa oro. Det är nämligen så att jag kommer att dra ett stort parti av mitt grupps jobb arbete denna vecka och det är lite som ska göras. Jag får lite draghjälp av andra kollegor, men det största ansvaret ligger på mig.
Jag hoppas inneligt att jag inte kommer vara helt slutkörd på fredag, för då vet jag faktiskt inte hur jag ska kunna orka jobba i 2 veckor till efter det innan jag får gå på semester. Men jag gör det jag hinner och orkar och det som blir över blir över. Jag är ingen robot och kan bara göra en ska i taget.

Lite orolig är jag också över att jag just nu inte har någon egen fläkt att tillgå på jobbet. Visst, det är lite svalare idag, det käner jag, men på mitt jobb existerar inget som heter AC. Kanske kan vara så att jag smälter bort, vem vet.

Kommentarer
johanna, en av fyra

Svar: ja absolut helgen va underbar:) hur va din helg då? kram


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: