I really need a break

The good things in life 2010-07-22 17:03:22
Kommentera - 1 st

Just nu börjar det bli riktigt jobbigt att känna att det är 2 veckor kvar till semester. Längtan tar varje dag ett större grepp om mig och lata ledig dagar är allt jag tänker på. Men jag jobbar på och tänker att snart kommer alla andra tillbaka från semestrarna och jag hoppar glatt ut genom dörren och lämnar kvar dem.
Vissa kanske tycker att jag tar min semester väldigt sent, men för mig ger det mer att komma tillbaka när allt är tillbaka till det normala och det inte finns någon uns av stress. Och dessutom så planerar vi en resa varje år och det resorna är alltid som billigast i augusti så nått vinner jag på det. Och om solen inte lyser här och värmen har försvunnit har jag i alla fall ett säkert solkort.


Kommentarer
Sabine

hoppas tiden går fort!

2010-07-23 16:36:55
http://enibas.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: