Godmorning Sunshine

The good things in life 2010-07-10 09:14:32
Kommentera - 1 st

Idag vakande jag verkligen upp med ett superglatt humör (inte för att jag är värsta surpuppan annars) och känner att allt som häner idag kan bara vara positivt.
Jag var tom. så glad att jag innan jag ens börjat äta frukost diskade bort alla disk från igår bara så där. Och det var inte ens jobbigt och stå där och harva. Och nu har jag smält i mig en underbar frukost bestående av ägg och Finncrisp med keso coh avaocado. Så gott så jag undrar varför man inte äter så här annars utan måste tänka GI för att komma på det. Knasigt.
Jag ska strax hoppa in i duschen och sen fixa mig iordning för att åka över till mina föräldrar då min mamma har kommit hem från sin semester i Finland. Hon har med sig en massa goodies till mig och jag kan inte vänta och se vad hon tagit med sig. Sen ska jag be om en liten tjänst när jag ändå är där och få henne och sy upp mina byxor. Det har legat på byrån i 2 veckor nu då det är ungefär 10 cm för långa för mig. Det är baksidan av att bara vara 163 cm lång.

Det blir nog en tripp in till stan också då min mamma måste hämta upp sina nya brills, men det får någ bli lite mer åt eftermiddagen så vi slipper den mest extrema hettan. Hemma kan jag knappt gå omkring om inte fläkten står på max, för annars är jag helt dränkt i svett. Men jag klagar inte, det är nice med 28 grader och ingen skugga, eller hur! Bring on the summer!


Kommentarer
LadyUmbrella

Ska vi följa varandra via blogglovin? :)



Hoppas du får en fin dag!

2010-07-11 13:10:09
http://ladyumbrella.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: