A KissJohanna sale

Shoppingbag 2010-07-04 18:45:53
Kommentera - 0 st

KyssJohanna har en helt grymt sommar-rea inne hos sig. Fanns hur många saker som helst som jag önskat att jag haft råd att klicka hem. Men eftersom jag inte är någon monsterstor bloggare som tjänar multum på min blogg, så fick jag nöja mig med ett litet, men ack så vackert halsband från Dogeard. Gillar alla deras smycken då det alla har ett budskap med sig och sånna saker diggar jag. 
Ett stort extra plus till det hela var att det inte tillkomm någon frakt alls på beställningen. Så in med er och fynda innnan allt det fina är i någon annans ägo.

MRSS100409199

 

Väldig enkel och fram för allt rosa halsband är nu på väg hem till mig. 
Bild lånad av: KyssJohanna.se


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: