Wakin' up before the bell

Livet 2010-01-14 06:15:52
Kommentera - 0 st

Idag vaknade jag långt före alarmet skulle gå och kunde inte somna om igen helt ordentligt. Tror att jag vaknade till av att morgontidningen damp ner. Brukar oftast inte alls reagera på att den kommer på mornarna, men ibland så väcker det mig och det är så irriterande att inte kunna slappna av och somna om. Jag börjar narutligtvi noja mig över att jag kommer försova mig om jga somnar om och missa larmet helt. Det har aldig hänt och komer säkerligen aldrig att hända, men ändå är det samma visa varje vardag om jag hinner vakna till innan klockan.
Men jag är ändå envis och ligger kvar i sängen tills det plingar till. Inte tänker jag vara korkad och tippa upp tidigare när jag kan ligga kvar i värmen.

Idag efter jobbet har jag tänkt att trippa iväg till gymmet igen. Igår lyckades jag pricka in tiden perfekt för att få ett ledigt löpband och alla maskiner jag körde igår var också ledig, så hoppas på samma tur idag. Blir en tur på bandet som vanligt och ska nog koncentrera mig på rygg och armar idag. Känner att ryggen behöver sig en omgång för att orka sitta fint på kontoret hela dagarna.
Nepps , nu börjar det brinna i knutarna, måste springa till bussen. Have lovely day!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: