T.G.I.F

The good things in life 2010-01-22 08:09:31
Kommentera - 0 st

Helgen är här!
Underbart med lite vila igen. Har varit rätt mycket att pyssla med på jobbet och specielt nu på slutveckan. Men det är också skönt att man verkligen jobbar när man är på jobbet. Det värsta jag vet är att bara sitta av tiden. Jag vill ha många mail att svara på och många ärenden att pyssla med. Annars kan det lika gärna vara.
Och som det alltid sig brukar så har vi alltid skön fredagstämning i vår lilla grupp. Alla är glada, vi skrattar mycket och ser verkligen till att hålla humöret uppe. Inte så att vi har lekstuga alla 8 timmar, men mellan varven är det ruskigt nära. Men man måste ha roligt på jobbet också för att balansera ut det hela, inte sant?

När jag väl kommer hem idag runt 19.00 så ska jag se till att bege mig till gymmet. Har varit uppehåll i 2 dagar nu coh kropen vill så hemskt gärna besöka löpbandet igen och säga hej till alla hantlar. Ska se till att svettas som en gris och pusha extra mycket på löpbandet känner jag. Konditionen måste vessas till sin spets. Skönt att älsklingen följer med också så att man kan sporra varandra då man känner att man inte orkar mer. Love is the thing u know!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: