T.G.I.F

The good things in life 2010-01-15 06:17:40
Kommentera - 1 st

Äntligen äntligen äntligen blev det så fredag! Den här dagen brukar gå som en dans på rosor på jobbet även fast det är hemskt mycket att göra och man känner att förståndet lämnar en. Det är rätt läskigt att allt det handlar om ens egna sinnestillstånd och det faktum att man helt enkelt ställt in sig i ett bra humör från förtsa minut man gick upp. Jag undrar hur man får till ett fredagshumör varje dag på veckan när man går till jobbet? Måste ta en funderare på det, får hur lätt skulle inte arbetsveckan bli om man flög på moln hela dagen? Morot, morot...

Ikväll blir det en liten tripp till gymmet för att springa av mig lite och sen tänkte jag köra ett lite lätt pass armar. Mina ben känner att det behöver en paus från tränande så det får vila idag efter löpningen. Ska se om det "coola killarna" vid frivikterna stirrar ner en igen som man vore en alien när man närmar sig den sektionen utav gymmet. Det är så sorgligt att vissa killar tror att det äger frivikterna. ni vet grabbar att det finns andra muskelgrupper i kroppen också som kan vara bra att träna än bicepsen? Bara ett förslag så...

Nepp, nu är det jobbtajm igen. Ha en riktigt härlig fredag peoples!


Bildkälla:Google.com


Kommentarer
Sari

Oh yes, TGIF minsann! =) Åh, låter som att du är inne i ett bra flow vad det gäller träningen. Jag vill oxå, men måste bara pusha mig själv lite extra uppenbarligen.

Ha en superduper fredag, o glid in i fredagsdimman ;)

Kram

2010-01-15 08:19:30
http://metrobloggen.se/sari

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: