Snowing on saturday

Family 2010-01-02 10:54:11
Kommentera - 2 st

En rejäl sovmorgon och en lång frukost gör susne för lilla mig. Men det är så tyst och tråkigt när min älskade inte är hemma. Detta då han måste jobba idag. Jag har blivit så van vid att han har vaknat upp med mig varje dag nu i 1½ vecka. Fast som alltid kommer han hem på eftermiddagen och dit längtar jag massor.

Idag ska jag fara över till min föräldrar och lillebror för att hälsa på. Jag har dock en liten baktanke med min visit och det är att min mor, som är skräddare, ska sy upp mina nyinköpta jeans. Jag måste verkligen själv lära mig hur man på bästa sätt syr upp jenas för en dag i framtiden kommer jag också få barn som vill ha sina kläder fixade. Måste ta tag i de där med mamma!

Nepp, nu kan jag inte sitta här mer. Tar ungefär 1 timme att ta mig hem till mina föräldrar så lika bra att börja röra på sig.


Kommentarer
Nina

Fin bild på dej! Vad använder du för läppglans? Ser snyggt ut :)

Ha en fin dag hos päronen. Kram.

2010-01-02 11:14:58
http://anina.blogg.se/
Sari

Så fin bild, fina fina bruna ögon! :) Det är inte så svårt o sy upp jeans så det tror jag du kommer lära dig fort ;)

Kram o god fortsättning!

2010-01-02 17:13:56
http://metrobloggen.se/sari

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: