Rollin' on with no worries

Livet 2010-01-21 06:12:04
Kommentera - 1 st

Morron readers! Idag var det inte nådigt att gå upp tidigt må jag säga. Kroppen var inte alls inställd på att vakna upp fråsn sin stilla sömn, men upp måste man. Denna ovilja kanske berodde på att någon tölp ringde till Mattias mitt i natten och väckte oss båda. Jag hatar och bli väckt mitt i min sämn för då när jag väl somnar om blir det en sådan djup sömn som är svår att skacka av sig när man måste upp på riktigt. Men men, idag är det redan torsdag vilket betyder att helgen börjar imorgon. Underbart! Jag måste jobba sent imorgon, men då det endast är fram till 18.00 pallar man av det. Så sent på en fredag finns inte så hemskt mycket stress kvar i luften så det är en nedvarvning helt enklelt.

Igår blev det ingen träning för min del då jag kände att jag hade ont i mina benhinnor igen. Lite surt var dte eftersom jag verkligen ställt in mig för ett benpass under hela dagen. Men, det får jag ta igen idag helt enkelt. Jag ska absolut inte börja ligga på latsidan nu när jag väl fått upp mitt träningstempo. Lätt hänt när man får sin första "set-back", men ack nej. Ska det vara så ska det vara ordentligt. Jag är inget januari-löfte inte, jag är ett för livet löfte.

Kommentarer
Sandra

Go Heidi, Go heidi, GO HEIDI GO!!

Bra, lyssna på kroppen INNAN skadorna kommer:)

Love U


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: