Not a spot in sight

My love and I 2010-01-10 16:55:55
Kommentera - 0 st

Nu har vi städat köket i 4 timmar! Hur kunde man någonsin ana att ett kök kan ta så lång tid att städa? Och t.o.m mär man är 2? Mattias påpekade att det kan vara för att vi var tvungna att först tömma alla skåp på grejer innan vi kunde städa ut det invändigt. Och vi hittade verkligen en massa skaer som vi inte har använt på ett bra atg så nu står det ett antal kassar med skräp i hallen som ska slängas. Väldigt skönt att få ut en massa gamalt bråte så att nytt kan flytta in någon gång i framtiden..hehe ;). Och nu är det så rent så det blänker and I love it!

Nu sitter jag i soffan helst slut och tittar på Sex And The City-The Movie för hundraelfte gången och njuter av att endast behöva röra händerna och fingrarna. Och tack vare träningen igår vill mina ryggmuskler proklamera att det existerar extra mycket efter allt slit i köket. Jag hade tänkt att gå och anstränga dem idag också, men då jag helt har avverkat mitt linsförråd bestämde jag mig för att stanna hemma. Ligger inte i topp på min lista att träna med glasögon då det bara "rinner" nedför näsan hela tiden.
Hoppas på att min beställning kommer hem senast på tisdag så att jag kan gå och träffa min kompis löpbandet igen. Men innan dess måste jag tänka ut något kul att laga till middag. Undrar vem som ska hjälpa mig i köket ikväll, Nigella, Gordon eller kanske Jamie?


  


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: