No Go

The good things in life 2010-01-21 20:40:19
Kommentera - 1 st

Idag blev det också en träningslös dag. Detta då jag efter jobbet var tvungen att åka iväg till sjukhuset då min far har blivit inlagd. Detta då han har fått en infektion i kroppen och behövdes läggas in då han mådde väldigt dåligt. Som tur var mådde han väldigt mycket bättre idag när vi åkte dit för att hälsa på honom och det gjorde att jag kunde slappna av en massa. Men pga att jag tänkt på pappa och hans hälsa hela dagen var all träningslust det som rök först. Hjärnan har precis lugnat ner sig och förlikat sig med tanken att pappa mår bra där han är och kroppen är trött och känner inte för att springa eller lyfta tungt.
Så ikväll sitter jag i soffan och låter kroppen vara i ro och tittar på Oprhas intervjuv med Barack Obama på tv3. Väldigt lätttsamt och intressant att titta på och lyssna på. Barack Obama är en väldigt intressant att lyssna och det är skönt att inte behöva lyssna på en intervjuv där man avhandlar alla världens konstigheter utan man får veta mer om personen bakom en av världens mest mäktigaste män.


Bildkälla:Google.com


Kommentarer
Charlotte

Jag tittade oxå på det programmet :) Verkar vara så jordnära personer. Ha en bra dag!

2010-01-23 11:23:09
http://justcharlotte.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: