New year and new gear

Shoppingbag 2010-01-01 14:17:26
Kommentera - 0 st

Nu när det är nytt år har jag lovat mig själv (men inte som ett nyårslöfte, utan mer som ett livslöfte) att ta bättre hand om mig själv. Det betyder inte bara att röra på mig mer och tänka på vad jag äter, utan också att min själ mär toppen och att jag alltid gör det som jag känns rätt. Inte dansa efter någon annans pippa. Ett som är säkert är att jag ska uppdatera min garderob till en status jag så länge velat. Och jag har planerat att för varje plagg jag köper måste ett gammalt bort. Om det slängs eller skänks bort är sak samma. Och jag har börjat med att köpa nedan plagg. Basplagg är som sagt det bästa och det är där jag ska börja med uppdateringen.





Bildkälla:H&M


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: