Morning glory

The good things in life 2010-01-09 11:52:27
Kommentera - 3 st

Hello world! Jag har varit vaken sedan 8 imorse och kan säga att även fast jag vaknade så tidigt är jag helt utvilad. Men när ögonen öppnades gick jag inte uppdirekt utan jag låg kvar i sängen och läste. Detta då jag var inne på det sista sidorna utav Sofi Fahrmans bok "Elsas Mode" och kände verkligen att jag bara var tvungen att läsa ut den. Sagt och gjort så när den halvtimme passerat var jag uppe och hoppade och pussade min man adjö då han gick iväg till jobbet. sen var det breakfast tajm och läsande utav morgontidingen.
Efter det drog virverlvinden Heidi igång med att sortera tvätten, springa till tvättastugan och slänga in 3 maskiner tvätt. När jag kom hem igen slängade jag ur granen, dammsög hela lägenheten, packade ner alla julsaker i källaren och bäddade sängen. Sen var det andra omgången i stugan för att hänga hälften på tork och hälten packades ner i påsen för torkning hemma.
Allt detta har jag hunnit med innan klockan ens hunnit slå 12. I got skills, yes I do! Så nu är det endast hämtning av kläderna kvar vilket ska göras om 10 minuter, sedan bär det av till gymmet för en 1 timmes pass styrka och sedan kondition i 20 minuter.

Resten av dagen ska nog spenderas i köket då jag har fått för mig att jag vill testa och tillverka macarones. Fast vi borde åka iväg till IKEA och lämna tillbaka lite varor som vi inte behövde senare ikväll. Får se vad som händer helt enkelt...


Bildkälla:Google.com


Kommentarer
Lina

fin blogg! kolla in min blogg och ställ nån fråga i frågestunden ! :)

2010-01-09 12:51:31
http://cococosmo.blogg.se/
Nina

Sicken redig tös :) Gud vad gott med macarones! Hoppas att man får se resultatet.

Må gott min vän. Kramen.

2010-01-09 13:38:04
http://anina.blogg.se/
Sari

Hey there! Det är inte lite du har fått gjort med andra ord :) Har oxå städat ut julen o nu börjar allt bli sig likt här hemma igen, skönt även om julen är härlig.

Ha en fortsatt fin lördag!

2010-01-09 15:17:00
http://metrobloggen.se/sari

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: